آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

  همایش ایمنی در گودبرداری        

همایش ایمنی در گودبرداری از تاریخ 27 تا 29 آذر ماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد . سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس با هدف ارتقاء سطح دانش بخش فنی حوزه ی پیشگیری دو تن از کارشناسان این بخش مهندس حسین نصیری زاده و مهندس حمید درفش را جهت شرکت در همایش و کارگاه های آموزشی ، اعزام نمود . این سمینار در مدت سه روز و با حضور اساتید برجسته ی علم ژئوفیزیک و مهندسان راه و ساختمان برگزار شد .

در مراسم اختتامیه دکتر عباس آخوندی ، وزير راه و شهرسازي با بیان اینکه گرفتاری های سختی داریم و نیازمند تغییر هستیم، گفت: ما با یک امر پیجیده اجتماعی مواجه هستیم. بايد بيانديشيم كه مفهوم واقعي شهر چيست ؟ آيا شهر مجموعه اي از ساختمان ها ، جاده ها و وسايل نقليه است يا شهر يك سازمان اجتماعي است و متاسفانه در شرايط كنوني مفهوم شهرها تنها به مجموعه اي از ساختمان ها تقليل يافته است و با چنين تعريفي اين سئوال مطرح مي شود كه شهر با انبارهاي صنعتي كه كالا درآن نگهداري مي شود چه تفاوتي دارد؟ چرا كه مفاهيمي مانند امنيت ، آسايش و رفاه شهروندان هستند كه به شهر هويّت يك سازمان اجتماعي مي بخشند و در شرایط حاضر باید بگویم که شهر ما برای آسایش، امنیت و رفاه شهروندان نیست و تمام شهروندان قربانی ساختمان ها، جاده ها و وسایل نقلیه هستند .

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .