آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

  واژگونی خودرو پارس     شنبه  95/4/19

 
 

مکان حادثه : بلوار سید مصطفی خمینی داروپخش

زمان اعلام : 02:05 بامداد

 

علت حادثه : سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو

 

شرح خبر : واژگونی خودرو سواری پارس یک مجروح برجای گذاشت . این حادثه در ساعات اولیه بامداد شنبه و در بلوار سید مصطفی خمینی بوقوع پیوست .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی در گفتگو با روابط عمومی گفت : برخورد دو دستگاه خودرو سواری پارس موجب انحراف از مسیر یکی از آنها و در نهایت چپ شدن آن گردیده بود .

وی افزود : راننده خودرو واژگونی در این سانحه مجروح شده بود که توسط امدادگران مرکز فوریتهای پزشکی بندرعباس به بیمارستان منتقل گردید .

ایشان ادامه داد : علت وقوع سانحه ، رانندگی با سرعت زیاد بوده است و از شهروندان خواست ، جهت حفظ جان و مال خود و دیگران از رانندگی با سرعت غیر مجاز و نامطمئن به ویژه در شهر پرهیز نمایند .

امینی زاده با اشاره به اینکه همکاران ما از ایستگاه شماره 3 و 9 آتش نشانی جهت ایمن سازی محل ، اقدام به جابجایی خودروهای تصادفی نمودند ، اضافه کرد : مرکز 125 آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز علاوه بر ارائه خدمات امداد و نجات و اطفاء حریق ، راهنمای مسائل مربوط به ایمنی مردم شهر بندرعباس نیز باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .