آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

  مرگ در بالابر    چهارشنبه  95/8/5

 

ساعت اعلام :  18:14

 

گیر کردن کارگری در بالابر حمل بار یک واحد صنفی آبمیوه فروشی در بلوار امام خمینی (ره) منجر به مرگ وی شد .

 

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی بندرعباس حسن امینی زاده معاون عملیات گفت :

ساعت 18:14 خبر وقوع سانحه گیر کردن در بالابر مخصوص حمل کالا به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد .

وی افزود : حادثه دیده زن جوانی بود که هنگام استفاده از بالابر حمل بار از ناحیه گردن و قفسه سینه بین دستگاه و سقف گیر افتاده بود .

وی با اشاره به اینکه فرد حادثه دیده زن جوانی از کارکنان مغازه بوده است ، ادامه داد : فشار وارد آمده به راه هوایی باعث شده که در مدت کوتاهی دچار خفگی شود و جان خود را از دست بدهد .

امینی زاده درباره علت وقوع سانحه به خبرنگار واحد روابط عمومی گفت :  این وسیله که در بسیاری از فروشگاهها نصب و به کار می رود ویژه حمل بار می باشد و استفاده از آن برای جابجایی افراد ممنوع است .

وی تصریح کرد در دوسال گذشته 4 مورد سانحه مربوط به بالابر بار در اصناف مختلف اتفاق افتاده که درتمامی موارد فرد یا افراد حادثه دیده جان خود را از دست داده اند .

 امینی زاده در پایان از اصناف خواست تا در راستای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دردناکی ، از این دستگاهها فقط برای حمل بار بهره برداری کنند نه برای جابجایی افراد .

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .