آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  مراسم گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تهران در بندرعباس برگزار شد  شنبه  95/11/9

 

مراسم عزاداری و گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تهران از ساعت 10 تا 12 روز شنبه در مسجد قدس بندرعباس برگزار شد  .

 

به گزارش روابط عمومی ، فرجام دانش مدیر عامل سازمان آتش نشانی بندرعباس گفت :

فداکاری و از جان گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو قلب همگان را به درد آورده است . در هفته ای که گذشت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس مانند سراسر کشور در سوگ این مصیبت و فاجعه بود .

وی افزود : از زمان وقوع این حادثه هولناک جمع کثیری از مسئولین ، دانش آموزان و مردم برای ادای احترام به شهدای آتش نشان ، در ایستگاههای این سازمان حضور یافته ، تاسف و تاثر قلبی خود را با اهدای گل یا خواندن دکلمه ابراز نمودند .

دانش با بیان اینکه آتش نشانان ، حفظ جان و مال مردم را وظیفه همیشگی خود می دانند ادامه داد :

در راستای ادای احترام به از خود گذشتگی و ارزش نهادن به تلاشهای شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ، مراسم فاتحه برای این عزیزان در مسجد قدس بندرعباس برگزار شد .

در این مراسم آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بندرعباس ، فرماندار ، شهردار ، آتش نشانان آتش نشانی های ارگانها و مردم شریف بندرعباس حضور یافته و به قرائت قرآن و عزاداری پرداختند .

دانش در پایان از لطف و ابراز احساسات مسئولین نهادهای نظامی و سازمانهای دولتی و غیر دولتی و نیز مردم همیشه در صحنه شهر بندرعباس تشکر و قدردانی کرد .

گفتنی است قرائت قرآن ، سخنرانی حجت الاسلام میرزایی و نوحه خوانی مداح اهل بیت مجتبی عابدینی و همچنین سخنرانی پرویز سالاری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از برنامه های این مراسم بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .