آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

  آتش سوزی فروشگاه تعاونی     دوشنبه  96/3/29

 

ساعت اعلام :  1:13 بامداد

 

شعبه 2 فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان بندرعباس در چهار راه پگاه دچار حریق شد .
 

فرجام دانش ، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی با اعلام اینکه فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان که در چهار راه پگاه قرار دارد دچار آتش سوزی شد . افزود :

وقوع آتش سوزی ساعت 01:13 بامداد به ستاد فرماندهی آتش نشانی بندرعباس(125) اعلام شده است اما شروع حریق خیلی زودتر از این ساعت صورت پذیرفته که متاسفانه به دلیل عدم وجود سیستم اعلام و اطفای حریق ، آتش گسترش یافته و همه فروشگاه طعمه حریق شد .
دانش با بیان اینکه گروههای آتش نشان از ایستگاههای ده گانه این سازمان با همکاری آتش نشانی های ارگانهایی همچون نیروی هوایی و دریایی ارتش ، اداره کل بنادر و دریانوردی ،  و غیره در عملیات اطفاء حریق این آتش سوزی بزرگ شرکت داشتند ، اظهار داشت : آتش نشانان پس از ساعتها تلاش بی وقفه موفق شدند در ساعت 5:54 بامداد عملیات اطفاء حریق را به پایان برسانند .
دانش گفت :  از تلاشهای کارکنان اورژانس ، هلال احمر ، نیروی انتظامی ، شهرداری مناطق و دیگر سازمانها که ما را در این عملیات کمک و یاری نمودند تشکر و قدردانی می شود .

گفتنی است علت آتش سوزی در دست بررسی است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .