آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

  آتش سوزی سیلندر پیک نیک     چهارشنبه  97/2/26

 

ساعت اعلام حادثه :  20:53

 


استفاده از سیلندر پیک نیک در بالکن منجر به آتش سوزی شد .


حسن امینی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر سازمان اعلام داشت : یک باب منزل مسکونی واقع در بلوار امام حسین(ع) ، الهیه شمالی، کوچه الهیه 6، به علت نشت گاز از سیلندر پیک نیک ، دچار حریق شد .

امینی گفت : این حریق ساعت 20:53 به ستاد 125 آتش نشانی اطلاع داده شد و اکیپ عملیاتی آتش نشانان ، از ایستگاه شماره 9 به محل اعزام و عملیات اطفاء حریق با موفقیت انجام شد .

امینی زاده ادامه داد : متاسفانه استفاده از سیلندر پیک نیک در فضاهای بسته همواره حادثه ساز بوده و در سالهای گذشته بر اثر آتش گرفتن لباس فرد ، منجر به فوت هم شده است . در این حریق دو نفر از ساکنین تنها دچار مسمومیت ناشی دود گرفتگی شده بودند که نجات یافتند .

گفتنی است علیرغم اینکه ساکنین منزل از خاموش کننده دستی جهت خاموش کردن آتش استفاده کرده اند اما بدلیل گذشتن تاریخ انقضاء آنها ، موفق به انجام این کار نشده اند.

از شهروندان گرامی خواشمندیم فیلم آموزشی ایمنی سیلندر پیک نیک را در کانال آپارات آتش نشانی بندرعباس مشاهده و نکات ایمنی مطرح شده را در نظر داشته باشند و به دیگران نیز ارسال نمایند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .