آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  ریزش آوار

 

چهارشنبه  98/1/7
 

 

آوار مهمانسرای خالی از سکنه در بندرعباس، مصدومی در بر نداشت.
 

 

حسن امینی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر سازمان گفت: خبر ریزش یک باب ساختمان قدیمی مهمانسرای خالی از سکنه واقع در خیابان شریعتی جنوبی در ساعت 09:33 صبح روز چهارشنبه به سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس اعلام شد .

 وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله از ایستگاه شماره 6 آتش نشانی به محل اعزام شدند واقدامات ایمنی لازم را انجام دادند . با توجه به آنکه در بخش زیرین این ساختمان ، واحدهای تجاری مشغول بکار بوده اند؛ خوشبختانه در این حادثه آسیبی به شخصی وارد نشد.

 امینی در پایان گفت: از آنجاییکه ساختمان موصوف از نظر سازه ای فاقد استحکام لازم می باشد و هر لحظه امکان ریزش بقیه ساختمان می رود که خسارات جبران ناپذیر جانی به همراه خواهد داشت بنابراین نامه نگاری های لازم نسبت به تخلیه کامل ساختمان قبل از هرگونه حادثه ای بعمل آمده و اخطارهای لازم از سوی این سازمان به نهادها و واحدهای صنفی داده شده است.
 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .