آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

  نه مصدوم در انفجار گاز   

 

دوشنبه    98/2/9

ساعت اعلام حادثه : 00:31 بامداد

حادثه انفجار بر اثر نشت گاز در کوی ملت ، منجر به زخمی شدن نه نفر و تخریب کامل منزل شد .

 حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد: ساعت00:31 بامداد امروز دوشنبه 98/2/9 خبر وقوع انفجار در منزل مسکونی به مرکز 125 آتش نشانی بندرعباس اعلام می شود.

 وی ادامه داد: این حادثه در کوی ملت و بر اثر نشت گاز از سیلندر پیک نیک رخ می دهد . با وقوع انفجار ، خانه به صورت کامل خراب شده و اعضای خانواده در زیر آوار گرفتار می شوند .
امینی زاده افزود : همسایگان با شنیدن صدای انفجار خود را به محل حادثه رسانده و قبل از رسیدن آتش نشانان چند نفر از مصدومین را نجات می دهند.

وی با بیان اینکه دقایقی پس از اعلام سانحه ، عملیات نجات توسط گروه امداد ایستگاه شماره 2 آغاز می شود ، ادامه داد : آتش نشانان موفق می شوند افراد گرفتار در زیر آوار را نجات دهند که سه  نفر به صورت سرپایی مداوا ولی 6 نفر از آنها توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شوند .

گفتنی است حال دو تن از مصدومان بسیار وخیم گزارش شده است .


هشدار ایمنی: از شهروندان خواهشمندیم به هشدارهای ایمنی در خصوص گاز پیک نیک توجه فرمایند و استفاده از گاز پیک نیک در محیط بسته جداًخودداری نمایند .

فیلم آموزشی هشدار سیلندر پیک نیک
 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .