آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  نجات فرد از لابلای موج شکن

 

 

پنج شنبه   98/03/02
 

 

ساعت اعلام: 10:43 بصورت مراجعه حضوری

 

 

تلاشهای طاقت فرسای 6 ساعته آتش نشانان ، فردی را از لابلای موج شکن نجات داد.

 

 

حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد روابط عمومی این سازمان اعلام کرد: خبر گیر کردن فردی در لابه لای سنگ چین های اسکله شیلات بندرعباس بصورت حضوری توسط شهروندان به ایستگاه شماره 8 آتش نشانی بندرعباس گزارش می شود.

 

امینی در ادامه گفت: این فرد که به دلایل نامعلومی در لابلای سنگ چین های موج شکن اسکله گیر کرده بود و ناله های وی منجر به توجه شهروندان شد که بعد از اعلام ، بلافاصله اکیپ امدادی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 8 و 1 به محل اعزام شدند.

 

 با توجه به شرایط سنگ چین ها و حجم گسترده آنها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان، جرثقیل 10 تنی اداره برق بندرعباس به محل اعزام می شود و با جابجایی سنگها طی عملیات 6 ساعته به فرد مورد نظر رسیده و پس از رهاسازی تحویل عوامل دریابانی داده می شود.

 

 وی در پایان از همکاری های مدیریت بحران استانداری، واحد نجات اداره بنادر و کشتیرانی، اسکله شیلات، اداره برق بندرعباس، دریابانی نیروی انتظامی که در کنار آتش نشانان همکاری های مربوطه را داشتند، کمال تشکر و قدردانی نمود .

 

 

فیلم نجات شهروند از زیر موج شکن اسکله شیلات را در لینک زیر  مشاهده و دانلود نمایید.

 

https://www.aparat.com/v/nh4SC

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .