آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  کسب مقام دوم تیمی در مسابقات المپیاد ورزشی

 

 

تاریخ انتشار: دوشنبه   98/03/20
 

 

 

 آتش نشانی بندرعباس در المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس جام رمضان با بدست آوردن  4 مدال طلا ، 3 نقره و 4برنز موفق به کسب مقام دوم تیمی شد .

 

 

 

هادی بلالی پور مسئول ورزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد: در دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس که از بخش های مختلف شهرداری در این مسابقات شرکت نموده بودند، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با کسب 4 طلا ، 3 نقره و 4 برنز توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را به صورت تیمی کسب نماید  .
 

 

 گفتنی است این المپیاد در رشته‌های ورزشی فوتسال و والیبال ساحلی ویژه آقایان و دارت، شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، بدمینتون و پرتاب آزاد بسکتبال برگزار شد و در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات مختلف با اهدای لوح، جوایز و کاپ قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

 گفتنی است مسابقات پینت بال جام رمضان نیز ویژه آقایان و بانوان بصورت آزاد توسط باشگاه سینگو بندرعباس برگزار شد که تیم آتش نشانی در این مسابقات شرکت نمود و به مقام هایی دست یافت.

 بلالی پور در پایان عنوان نمود: در این مسابقات آتش نشانی در رشته های مختلف عناوین زیر را کسب نمود که در دو رشته تنیس روی میز و والیبال ساحلی تمامی عناوین سکوی قهرمانی در دست آتش نشانی قرار داشت:

 فوتسال  مقام اول تیمی

 فوتبال دستی   مقام اول تیمی

تنیس روی میز  مقام اول و دوم و سوم در بخش انفرادی

والیبال ساحلی   عنوان اول و دوم و سوم تیمی

بدمینتون  عناوین نقره و برنز

دارت  مقام سوم

 پینت بال آقایان   مقام دوم تیمی 5 نفره

 پینت بال بانوان  مقام سوم تیمی 5 نفره

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .