آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 انفجار

 

 

یکشنبه   98/10/01
 

 

ساعت اعلام: 19:55

 

 

 نشت گاز، باعث انفجار در منزل شد/ دو نفر مصدوم بر جای گذاشت

 

 

حسن امینی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد : طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس ، گزارش انفجار در یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان آیت اله غفاری، کوچه غفار 16 در ساعت 19 و 55 دقیقه اطلاع داده شد.

 

امینی گفت: این انفجار در اثر نشت گاز از سیلندر گاز در آشپزخانه ای که خارج از فضای منزل و در حیاط قرارداشت، رخ داد .


وی در ادامه گفت: پس از اعلام ، بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه شماره یک به محل اعزام و در مدت حدود سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و پاکسازی و عملیات حفاظت از حریق را آغاز نمودند.


وی در پایان افزود: در این حادثه، دو نفر در اثر موج انفجار مصدوم شدند که یکی از آنها در آشپزخانه و دیگری در منزل حضور داشت که سریعاً توسط اهالی محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.


هشدار ایمنی:

 

1- در صورت استشمام بوی گاز از روشن نمودن هرگونه کلیدی خودداری نمایید .

2-
در اولین اقدام از محل مورد نظر بیرون رفته و با تماس با سامانه 125، آتش نشانی را در جریان قرار دهید. کارشناسان این سازمان در سامانه 125؛ علاوه بر اعزام تیم عملیاتی، شما را جهت اقدامات بعد راهنمایی می نمایند .

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .