آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 حریق کشتی

 

 

سه شنبه     99/02/09
 

 

ساعت اعلام: 10:36

 

کشتی صیادی در حوالی ساحل پشت شهر بندرعباس دچار حریق شد. / تکمیلی: آتش نشانان در ساعت 07:30 صبح روز چهارشنبه هنوز در محل حریق بوده و در حال اطفا می باشند.

 

 

 

برای اطفای این آتش سوزی ، آتش نشانان از نه ایستگاه شهر(ایستگاههای ۸-۹-۴-۱-۳-۲-۷-۵-۱۰ از آتش نشانی شهرداری بندرعباس) و آتش نشانی های پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و آتش نشانی اداره بنادر به محل اعزام شدند.

در حال حاضر در ساعت13:55  روز سه شنبه 09/02/99 هنوز آتش نشانان در محل در حال اطفا حریق می باشند.

علت آتش سوزی پس از اطفا کامل توسط کارشناسان علل حریق این سازمان بررسی می گردد.

 

خبر تکمیل می گردد....

 

خبر تکمیلی:

عملیات اطفا در ساعت 15:30 هنوز به پایان نرسیده است.

یک کشتی صیادی در اسکله صیادی شیلات دچار حریق شد و به کشتی مجاور خود نیز حرارت انتقال داد که بخشی از لاستیک و کابین سمت راست کشتی دوم نیز دچار حریق شد.

سرآتش یار حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس در گفتگو با واحد روابط عمومی سازمان اعلام کرد پس از حضور آتش نشانان به همراه کمک صیادان حاضر در محل از طریق قایق های صیادی، و طناب های کشتی، کشتی دچار حریق شده را از دیگر کشتی ها جدا نموده و به سمت ساحل به جهت دسترسی به خودروهای اطفایی هدایت شد.

امینی ادامه داد در حین جداسازی و پس از آن اطفا در حال انجام بود. همچنین آتش نشانان شناکنان خود را به کشتی دوم که دچار حرارت شده بود، رساندند و حریق کابین و لاستیک آن را اطفا و مهار نمودند.


 گفتنی است در این بین خودروهای شخصی راه را بر حضور خودروهای آتش نشانی در طول مسیر ورودی بسته و مردم مشغول تماشای حریق بودند.


آتش نشانان پس از اطفای سطح کشتی، به اطفای موتورخانه پرداختند که هنوز در ساعت 15:30 عملیات اطفا به پایان نرسیده است.


علت حریق پس از اطفای کامل توسط کارشناسان آتش نشانی بررسی خواهد شد.

 

 

خبر تکمیل می گردد....

 

حریق در خن کشتی همچنان ادامه دارد و آتش نشانان در ساعت 19:30 هنوز مشغول به اطفا می باشند

 

 

خبر تکمیل می گردد....

 

 

 

در ساعت 07:30 صبح روز چهارشنبه 99/02/10 ، حدود 21 ساعت از زمان شروع حریق؛ آتش نشانان در محل حریق بوده و همچنان اطفا ادامه دارد.

 

 

خبر تکمیل می گردد....

 

 

وضعیت کشتی در حالت غیر ثبات

آتش نشانان در محل جهت لکه گیری ها در حالت آماده باش قرار دارند...(تاریخ ثبت خبر: چهارشنبه 99/02/10)

 

 

خبر تکمیل می گردد....

 

 

اطفا به طور کامل صورت گرفته اما عملیات پایان نیافته و هر یک ساعت یکبار ، آتش نشانان جهت ایمنی به محل سرکشی می نمایند. (تاریخ ثبت خبر: پنج شنبه 99/02/11)

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .