آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 اهدا لباس ایزوله       چهارشنبه  99/07/09

 


 

اهدا 530 دست لباس ایزوله به دهیاری ها ......

🔶 اهداء پانصدو سی دست لباس ایزوله به دهیاری های استان هرمزگان در حاشیه برگزاری دوره آموزش بحران ویژه آتش نشانان و دهیاران روستاهای استان هرمزگان ، تعداد پانصدو سی دست لباس ایزوله مخصوص ضدعفونی اهداء شد.
فرجام دانش رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس که به عنوان استاد دوره آموزش بحران در این همایش حضور داشت در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی این سازمان اعلام کرد: با هماهنگی استانداری هرمزگان جلسه آموزش یک روزه در سالن پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.
وی با بیان اینکه آتش نشانان پایگاه های آتش نشانی روستایی و دهیاران شرکت کنندگان در این دوره بودند افزود: در این دوره مباحث مربوط به پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران در مناطق روستایی به فرآگیران آموزش داده شد.
دانش ادامه داد: با توجه به بالا بودن میزان وقوع بلاهای طبیعی از جمله سیل و زلزله در کشور ما، آمادگی دهیاران و آتش نشانان در مناطق روستایی و آشنایی آنان با روش های مقابله می تواند از خسارات جانی و مالی اینگونه حوادث کم کند.
وی با اشاره به بحرانی شدن بیماری کرونا در سراسر جهان، افزود: ضمن اینکه دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود، بخش دولتی هم باید با همیاری مردم در جهت ضدعفونی اماکن برای گسترش این بیماری اقداماتی صورت دهد.
دانش خاطرنشان کرد تشکیل گروه نام (نجات امداد مردمی) یکی از دستاوردهای خوب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس بوده که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به عنوان الگوی همکاری بین بخش دولتی و مردم انتخاب شده است.
این گروه در مواقع بحرانی با بهره گیری از توانمندی های بخش دولتی و خصوصی در کنار هم و تبدیل پتانسیل های بالقوه مردمی به بالفعل، در جهت بالا رفتن توان مقابله با شرایط بحرانی، کمکهای قابل توجهی می کند.
دانش افزود: در پایان دوره آموزشی تعداد پانصدوسی دست لباس ایزوله توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس به دهیاران و آتش نشانان روستاهای استان هرمزگان، اهداء شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .