آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

تصادف دو خودرو پراید در جاده هورمودر

 

دوشنبه     1401/03/02

 

ساعت اعلام حادثه   11:38

 

حادثه برخورد خودرو سواری حامل سوخت با یکدستگاه پراید یک تن کشته و دو نفر زخمی بر جای گذاشت ...

 

عبدالمهدی حسین پور سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی سازمان درباره این حادثه توضیح می دهد:

ساعت ١١:۳۸ طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز ١٢۵ آتش نشانی گزارش تصادف دو خودرو دریافت شده که بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام می شود.

وی ادامه داد: پراید حامل سوخت در مسیر غرب به شرق جاده روستای هورمودر با خودرو پراید دیگر که از سمت مقابل در حرکت است برخورد می کند.

این مقام مسئول افزود : متاسفانه راننده پراید حامل سوخت در دم جان می بازد اما راننده خودرو دیگر که یک خانم جوان است و در خودرو مصدوم و گرفتار شده با تلاش آتش نشانان نجات یافته و با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل می شود. حسین پور اظهار داشت : راننده خودرو حامل سوخت که در دم جان باخته نیز توسط آتش نشانان از خودرو خارج می شود . به گفته حاضرین در محل ، یکی دیگر از سرنشینان خودرو حامل سوخت مصدوم و پیش از رسیدن آتش نشانان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

 

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/p/Cd76ZiVqhxv/?igshid=YmMyMTA2M2Y

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .