آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

مرگ دلخراش در آسانسور

 

 

چهارشنبه         1401/04/2

 

زمان اعلام :     07:16  بامداد

 

نقص فنی آسانسور منجر به سقوط و مرگ یکی از ساکنین ساختمانی در محله نایبند شد ...

 

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر عباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد:
ساعت ۷:۱۶ بامداد چهارشنبه ۲۹ تیر، مرکز ۱۲۵ آتش نشانی، خبر سقوط یک مرد در چاله آسانسور دریافت می کند.
وی با بیان اینکه حادثه در ساختمان مسکونی در بن بست طراوت نایبند شمالی رخ داده است ادامه داد: بر اثر نقص فنی کابین آسانسور در طبقه سوم ساختمان گیر می کند. بدلایلی که هنوز مشخص نیست یکی از ساکنین در چاهک آسانسور سقوط می کند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات در دم جان می بازد.
این مقام مسئول افزود: به محض اطلاع از وقوع سانحه تیم نجات آتش نشانی از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام شده و عملیات انتقال حادثه دیده به سطح انجام میشود.
لیاقت از شهروندان خواست به هنگام گیر کردن در آسانسور خونسردی خود را حفظ نموده و بدانید تا زمانی که خودسرانه اقدام به خروج نکنید در امان خواهید بود. آژیر کابین را به صدا در آورید، سپس با شماره شرکت که درون آسانسور درج شده تماس گرفته شود. اگر به هر دلیل موفق به دریافت کمک نشدید با ۱۲۵ آتش نشانی ارتباط برقرار کرده تا امدادگران برای نجات اقدام کنند.
وی تاکید کرد: برای سرویس و نگهداری با شرکتهای مجاز که مورد تایید انجمن آسانسور هستند، قرارداد بسته شود.

برای آشنایی بیشتر با موارد ایمنی آسانسور کلیپ آموزشی را که توسط سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس تولید شده و در کانال آپارات قرار دارد، تماشا بفرمایید

 

اینستاگرام :

 

https://www.instagram.com/p/CgOYT-BoGLI/?utm_source=ig_web_copy_link

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .