آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

خودرو حامل سوخت قاچاق آتش گرفت

 

جمعه            1401/04/31 

 

زمان اعلام :     21:21 

 

خودرو حامل سوخت قاچاق، پس از برخورد با پراید هاچ بک در خروجی شرقی میدان دفاع مقدس دچار آتش سوزی شد ...

 

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد: جمعه شب ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱،مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با پراید و حریق خودرو ۴۰۵ در میدان دفاع مقدس را دریافت میکند.

وی با بیان اینکه حادثه در خروجی شرقی میدان دفاع مقدس رخ داده است افزود: به محض اطلاع اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۹ و ۳ به محل اعزام شده و عملیات اطفا را انجام میدهند.

این مقام مسئول بیان داشت : حریق در حالی رخ می دهد که پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق در ابتدای جاده میناب با سرعت زیاد در حرکت بوده که پس از برخورد با سواری پراید هاچ بک در اثر پاشش مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور دچار آتش سوزی می شود.
گفتنی است قبل از رسیدن اکیپ عملیاتی آتش نشانان راننده خودرو حامل سوخت از محل متواری شده و راننده پراید هاچ پک توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال می یابد .

 

 

اینستاگرام :

 

https://www.instagram.com/p/CgV-nMYo_HO/?utm_source=ig_web_copy_link

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .