آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

اولین دوره مسابقات ۴x۱۰۰  متر    

 

چهار شنبه            1401/09/30    

 

 

 

ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی قهرمان اولین دوره مسابقات ۴x۱۰۰ متر امدادی با تجهیزات شد...

 

 

   ️اولین دوره مسابقات ۴x۱۰۰ متر امدادی با تجهیزات یادواره شهدای آتش نشان با صدر نشینی ایستگاه شماره ۱ در۳۰ آذر ماه برگزار شد
آتش پاد دوم محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد:
با هدف ارتقاء روحیه کارکنان و سنجش آمادگی جسمانی آتش نشانان اولین دوره مسابقات ۴x۱۰۰ متر امدادی با تجهیزات در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دوراهی ایسینی برگزار شد.

وی افزود: رقابت ها ساعت ۹ بامداد چهارشنبه ۳۰ آذر با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در جمع ورزشکاران شروع شد. در این رویداد ورزشی تعداد ۱۱ تیم از ۱۰ ایستگاه شرکت داشتند که پس از دو مرحله رقابت تیم ایستگاههای شماره ۱، ۴ و ۱۰ به ترتیب توانستند بر سکوی اول تا سوم بایستند.
این مقام مسئول بیان داشت: همانگونه که از عنوان مسابقه پیداست این آیتم ورزشی هر تیم چهار ورزشکار دارد که هر یک مسافت صد متر از مسابقه را طی می کند و نازل آتش نشانی را به نفر بعد تحویل می دهد. در طول مسیر ورزشکان با پرش از مانع، عبور از خرک، حمل شیلنگ تحت فشار، حمل خاموش کننده و پس از اطفاء تشتک حریق از خط پایان عبور می کنند. تیم ها براساس کمترین زمان پیمودن مسیر رتبه بندی می شوند.
گفتنی است به تیمهای اول تا سوم علاوه بر مدال قهرمانی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
مقام نخست: ایستگاه شماره یک
اعضاء تیم:عبدالحمید آهنجان،جاسم پیشدار،عقیل سیسی پور،رسول صالحی نودز،مصطفی غلامپور،مهدی دانشمند
سرپرست:فواد اورنگی

مقام دوم: ایستگاه شماره چهار
اعضاء تیم:اسماعیل باستین،سامان احمدی،حسن ایسینی سنگری،سجاد رنجبران،محمدامین رحیمی

مقام سوم: ایستگاه شماره ده
اعضاء تیم:حجت شجاعی،مصطفی کهوری،مصطفی زاهدی،ابراهیم آذربسته،مجتبی قنبری


روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس
 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .