آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                                                     صفحه اول

 

آرشیو خبر شهریور 1393

 

 

 
  یک دستگاه سواری سمند حامل سوخت به علت سرعت زیاد و عدم توانایی ...     حریق خودرو حامل سوخت قاچاق              جمعه (93/6/28)
  یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق در حال حرکت بود که به ...     حریق خودرو حامل سوخت قاچاق          پنج شنبه (93/6/27)
  یک باب منزل مسکونی در هنگامی که ساکنین آن در منزل حضور نداشتند دچار ...     حریق منزل(بلوار امام خمینی)               دوشنبه (93/6/24)
  یک باب منزل مسکونی به علت اتصال برق دچار حریق گردید که این حریق ...     حریق منزل (آزادگان)                            دوشنبه (93/6/24)
  یک دستگاه سواری سمند به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به علائم  ...     کشیدن خودرو از دریا                                  شنبه (93/6/22)
  یک باب سوپرمارکت توسط شخص یا اشخاصی بوسیله مایعات قابل اشتعال ...     حریق سوپر مارکت                                       جمعه (93/6/21)
  یکی از اعضای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در ساعت 11 ...     آتش نشانی بندرعباس بر بلندای بام ایران   پنج شنبه (93/6/13)
  چهار نفر از اهالی روستایی در رودخانه از توابع رودان که برای پاکسازی و ...     گاز گرفتگی در چاه                            چهارشنبه (93/6/12)
   به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت ...     گرامیداشت هفته دولت
   ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها     آغاز دهه کرامت
  یک دستگاه پژو پارس طعمه حریق گردید . در این حادثه خودروی مذکور ...     حریق خودرو                                  جمعه (93/6/7)
   یک دستگاه پراید پس از برخورد با یک دستگاه پراید دیگر که در کنار خیابان پارک ...     برخورد سه دستگاه خودرو                پنجشنبه (93/6/6)
  یک باب مغازه نانوایی دچار آتش سوزی شد . این آتش سوزی توسط نیروهای ...     حریق نانوایی                               چهارشنبه (93/6/5)
  یک دستگاه کامیون که در مسیر بندرعباس سیرجان در حال حرکت بود دچار ...     حریق کامیون                           سه شنبه (93/6/4)
  یک کارگاه فوم سازی واقع در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس دچار  ...     حریق کارگاه فوم سازی                           سه شنبه (93/6/4)
  یک دستگاه خودرو سواری سمند که در مسیر شرق به غرب به طرف ...     حریق خودرو سمند                             سه شنبه (93/6/4)
  یک دستگاه خودرو سواری مگان که در حال حرکت بود دچار آتش سوزی ...     حریق خودرو مگان                               دوشنبه (93/6/3)
  یک دستگاه کامیون تریلر بنز آکسور در حال رانندگی بود که به علت عدم توجه به ...     برخورد دو دستگاه کامیون                         یکشنبه  (93/6/2)
  یک دستگاه کامیون تریلر میدلام که در محور بندرعباس - سیرجان در حرکت بود به ...     برخورد یک دستگاه کامیون رنومیدلام با تانکر      شنبه  (93/6/1)

 

 

جهت انتخاب آرشيو بر حسب ماه اينجا كليك كنيد

 

قبل «ا 95 ا»  بعد

صفحه اول

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .